Barbeque

Το ψήσιμο σε barbeque είναι μια αγαπημένη οικογενειακή συνήθεια, κυρίως όταν ο καιρός το επιτρέπει. Τα τελευταία χρόνια είναι γνωστό πως το barbeque Κρύβει κάποιους κινδύνους για την υγεία.

Ο ατμός που προέρχεται από την καύση του λίπους που καίγεται, μπορεί να περιέχει πολυκυκλικούς υδρογονάνθρακες. Επιπλέον τρόφιμα που είναι πλούσια σε πρωτεϊνη, οπως τα κρεατικά, όταν μαγειρεύονται σε πολύ υψηλή θερμοκρασία, σχηματίζουν ετεροκυκλικές αμίνες. Τόσο οι πολυκυκλικοί υδρογονάνθρακες, όσο και οι ετεροκυκλικές αμίνες ενοχοποιούνται για καρκινογένεση. 

Αυτό δεν σημαίνει πως θα σταματήσουμε την αγαπημένη μας συνήεθια. Υπάρχουν όμως τρόποι για να θωρακίσουμε την υγεία μας.

  1. Αν ψήνουμε σε κάρβουνο, αφήνουμε τη φωτιά να "χωνέψει" καλά. Αν ψήνουμε σε πλάκα ή με αέριο, ψήνουμε σε μέτρια φωτιά και όχι σε πολύ υψηλή.
  2. Επιλέγουμε πιο άπαχα κομμάτια κρέατος.
  3. Χρησιμοποιούμε "αντιοξειδωτικό" μαρινάρισμα. Έχει βρεθεί πως μια μαρινάδα που περιέχει ελαιόλαδο, κρεμμύδι, σκόρδο, πιπεριές, κρασί ή χυμό πορτοκαλιού, μυρωδικά όπως θυμάρι, δεντρολίβανο, λόγω των αντιοξειδωτικών που περιέχει, μειώνει την παραγωγή καρκινογόνων ουσιών.
  4. Το ψήσιμο των λαχανικών είναι απόλυτα ασφαλές και φυσικά τα λαχανικά σουβλάκι, είναι ένας παιχνιδιάρικος τρόπος να δοκιμάσουν τα παιδιά και κάτι διαφορετικό.

Η αντηλιακή διατροφή

Η αντηλιακή διατροφή

Φούρνος μικρoκυμάτων. Ναι ή όχι.

Φούρνος μικρoκυμάτων. Ναι ή όχι.

Συσκευασμένα τρόφιμα: Γιατί πρέπει να κοιτάμε τις ετικέτες

Συσκευασμένα τρόφιμα: Γιατί πρέπει να κοιτάμε τις ετικέτες
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Facebook
Twitter
Instagram