Η αντηλιακή διατροφή

Η θερμοκρασία αρχίζει να ανεβαίνει κι εσύ ανησυχείς για τις αρνητικές συνέπειες του ήλιου στην επιδερμίδα του παιδιού σου και τη δική σου;

Με τη σωστή διατροφή μπορείς να προστατέψεις την υγεία της οικογένειάς σου εσωτερικά.

 

 

Ποιες τροφές σε προστατεύουν από τον ήλιο

 

1. φρούτα και λαχανικά: Η φύση προσφέρει απλόχερα ενυδάτωση και αντηλιακή προστασία. Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε νερό και ηλεκτρολύτες, οπότε αναπληρώνουν τις απώλειες λόγω ιδρώτα. Είναι επιπλέον πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά με αποτέλεσμα να προστατεύουν το δέρμα από τις βλάβες που μπορεί να προκαλέσει η ηλιακή ακτινοβολία.

2. πορτοκαλί και κόκκινα φρούτα και λαχανικά: Το λυκοπένιο των κόκκινων λαχανικών προστατεύει το δέρμα σου από ερεθισμούς που μπορεί να προκαλέσει η UV ακτινοβολία (πχ. ερύθημα). Τα πορτοκαλί και κόκκινα λαχανικά είναι επίσης πλούσια σε καροτενοειδή, τα οποία μειώνουν την πιθανότητα εγκαύματος.

3. Νερό! Το νερό είναι απαραίτητο στον ήλιο για να παραμένετε εσύ και ολόκληρη η οικογένεια πάντα ενυδατωμένοι. Πονοκέφαλοι, ζαλάδες και ρίγη σηματοδοτούν σοβαρή αφυδάτωση!

4. Εσπεριδοειδή: Έρευνες δείχνουν ότι το α-λεμονένιο που περιέχουν προστατεύει από τον καρκίνο του δέρματος.

5. Ω3 λιπαρά οξέα: Άλλος ένας λόγος να φτιάξεις ψαράκι ή να βγεις οικογενειακά σε ταβερνάκι για θαλασσινά. Τα ω3 λιπαρά (ψάρια, θαλασσινά, καρύδια) σε προφυλάσσουν από εγκαύματα και προλαμβάνουν αλλαγές στο DNA που μπορούν να προκαλέσουν καρκίνο.

 

 

 

 

 

Φούρνος μικρoκυμάτων. Ναι ή όχι.

Φούρνος μικρoκυμάτων. Ναι ή όχι.

Συσκευασμένα τρόφιμα: Γιατί πρέπει να κοιτάμε τις ετικέτες

Συσκευασμένα τρόφιμα: Γιατί πρέπει να κοιτάμε τις ετικέτες

Χειλάκι πετροκέρασο

Χειλάκι πετροκέρασο
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Facebook
Twitter
Instagram