Στο ταβερνάκι οικογενειακά!

Είτε πάμε εκδρομή, είτε βρισκόμαστε κάπου κοντά στο σπίτι, στις διακοπές πιθανώς θα βρεθούμε σε ταβερνάκια ή εστιατόρια.

Πώς μπορούμε να φάμε λίγο καλύτερα χωρίς να στερηθούμε τίποτα;

1. Αποφεύγουμε τα αναψυκτικά. Το καλύτερο ποτό για μικρούς και μεγάλους είναι το νερό και για τους μεγάλους 1-2 ποτήρια κρασί. Τα αναψυκτικά περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης και πολλά χημικά πρόσθετα. Δίνουμε κι εμείς οι μεγάλοι το καλό παράδειγμα στα παιδιά.

2. Μοιραζόμαστε τις μερίδες. Οι μερίδες των εστιατορίων είναι συνήθως πολύ μεγάλες. Ειδικά για τα παιδιά, παραγγέλνουμε λιγότερες μερίδες και τα συμβουλεύουμε να τις μοιραστούν. Έτσι, θα καταναλώσουν τη σωστή μερίδα, δε θα περισσέψει και είναι μία καλή ευκαιριά να τους μάθουμε τη χαρά του μοιράζεσθαι με τα αδέρφια τους ή τους φίλους τους.

3. Δεν είναι καλή ιδέα να πάμε σε εστιατόριο πεινασμένοι. Φροντίζουμε να έχουμε καταναλώσει ένα υγιεινό σνακ 2 περίπου ώρες πριν το γεύμα. Ακόμα κι αν είμαστε εκδρομή, ένα φρούτο και λίγοι ξηροί καρποί μπορούν εύκολα να μπουν στην τσάντα μας.

4. Αποφεύγουμε να ζορίζουμε τα παιδιά να "καθαρίσουν" το πιάτο τους. Τα αφήνουμε να φάνε όσο θέλουν. Το ίδιο κάνουμε κι εμείς!

5. Ό,τι περισσέψει, μπορούμε να το πάρουμε πακέτο και να το καταναλώσουμε στο επόμενο γεύμα μας ή την επόμενη ημέρα. Αν συνεχίσουμε να τρώμε απλά γιατί είναι κρίμα να πετάξουμε το φαγητό, τότε απλά το έχουμε πετάξει μέσα μας. Το περισσότερο δε μας χρειάζεται.

6. Ακόμα και μπροστά σε έναν πλούσιο κατάλογο, δεν ξεχνάμε την ώρα που προσπαθούμε να παραγγείλουμε να σκεφτούμε πόσοι είμαστε στο πραπέζι και πόσο μπορούμε να φάμε. Κάνουμε επιλογές από το μενού και δεν υπερβάλλουμε. Είναι πιο υγιεινό και πιο οικονομικό.

 

Μερικώς υδρογονωμένα ή trans λιπαρά οξέα. Πώς επηρεάζουν την υγεία μας;

Μερικώς υδρογονωμένα ή trans λιπαρά οξέα. Πώς επηρεάζουν την υγεία μας;

Το ρόδι

Το ρόδι

Το "πιάτο μου" προσαρμόζεται στην εποχή του χρόνου

Το "πιάτο μου" προσαρμόζεται στην εποχή του χρόνου
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Facebook
Twitter
Instagram