Μερίδα χειμερινών φρούτων

Τα χειμερινά φρούτα έχουν μικρότερη ποικιλία και στο χρώμα. Το κοινό χαρακτηριστικό όλων των χειμερινών φρούτων είναι η υψηλή περιεκτικότητά τους σε βιταμίνη C, με σκοπό την ενίσχυση του ανοσοποιητικού. Η οδηγία για κατανάλωση 5 μερίδων φρούτων και λαχανικών την ημέρα, το χειμώνα συμπληρώνεται από τη μεγαλύτερη κατανάλωση λαχανικών, σε σύγκριση με τα φρούτα.

Μια μερίδα φρούτου σημαίνει ποια ποσότητα φρούτου θεωρούμε εμείς οι διαιτολόγοι ισοδύναμη με 1 ΦΡΟΥΤΟ.

Σας παρουσιάζουμε λοιπόν τη λίστα με τις μερίδες των χειμερινών φρούτων.

Οι χυμοί φρέσκων φρούτων είναι ο πιο εύκολος τρόπος να μπορέσουμε να "φτάσουμε" τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη φρούτων και λαχανικών.

Θυμόμαστε πάντα πως ακόμα και τα φρούτα μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση του βάρους ή απορρύθμιση του σακχάρου στο αίμα, όταν το παρακάνουμε.

Συνθετικά υποκατάστατα ζάχαρης

Συνθετικά υποκατάστατα ζάχαρης

30+ συνώνυμα της ζάχαρης...

30+ συνώνυμα της ζάχαρης...

Βιταμίνη D, η βιταμίνη του ήλιου

Βιταμίνη D, η βιταμίνη του ήλιου
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Facebook
Twitter
Instagram