Το παιδί μου έχει φυσιολογικό βάρος. Χρειάζεται ιδιαίτερη διατροφική διαπαιδαγώγηση;

Τα ποσοστά παιδικής παχυσαρκίας είναι κατά γενική ομολογία ανησυχητικά αυξημένα. Πολλές οι συμπεριφορές που έχουν κατηγορηθεί γι’ αυτό.
Τα παιδιά
  • παίζουν και ασκούνται λιγότερο,
  • χρησιμοποιούν παρατεταμένα οθόνες (TV, υπολογιστές, ταμπλέτες κλπ),
  • καταναλώνουν συχνά σνακ πλούσια σε λίπος δεν τρώνε αρκετά φρούτα και λαχανικά.
Κι όμως, τις ίδιες συμπεριφορές συχνά παρουσιάζουν και παιδιά που είναι αδύνατα. Τι πρέπει να κάνουμε τότε; Μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι, επειδή το βάρος του παιδιού μας είναι φυσιολογικό;
Έρευνες έδειξαν ότι ακόμα και όταν οι παραπάνω κακές συνήθειες δεν συνδέονται με τα κιλά του παιδιού μας όσο είναι μικρό, καθιερώνονται και επιδρούν αργότερα στην εφηβεία ή την ενήλικη ζωή του.
Με άλλα λόγια, παιδιά που σήμερα δεν έχουν κανένα πρόβλημα με το βάρος τους αλλά δεν έχουν μάθει να κάνουν υγιεινές διατροφικές επιλογές και να ασκούνται, αύριο έχουν πολύ μεγάλη πιθανότητα να γίνουν παχύσαρκοι ενήλικες.
Γι’ αυτό δεν ξεχνάμε:
  • Μέσα από το παιχνίδι και την άθληση, μαθαίνουμε στο παιδί μας να είναι δραστήριο.
  • Μειώνουμε το χρόνο που περνάει μπροστά σε μία οθόνη σε λιγότερο από μία ώρα την ημέρα.
  • Του μαθαίνουμε να κάνει σωστές επιλογές τροφίμων. Να καταναλώνει συχνότερα θρεπτικά τρόφιμα και μόνο 1-2 φορές την εβδομάδα λιπαρά σνακ και γλυκά.
Η προσχολική και σχολική ηλικία είναι κρίσιμη για την πρόληψη της παχυσαρκίας. Ας προσπαθήσουμε να μάθουμε στα παιδιά μας μερικές καλές συνήθειες για να είναι γερά.

Διατροφή για υγιή μαλλιά

Διατροφή για υγιή μαλλιά

Πώς θα μεγαλώσει χωρίς φρούτα & λαχανικά;

Πώς θα μεγαλώσει χωρίς φρούτα & λαχανικά;

5 συνήθειες των καλών μαθητών

5 συνήθειες των καλών μαθητών
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Facebook
Twitter
Instagram