Το ωράριο γευμάτων της δικής μου οικογένειας.

Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς προσπαθούμε να συντονίσουμε τις επαγγελματικές μας υποχρεώσεις με το ωράριο του σχολείου, τις απογευματινές δραστηριότητες και το διάβασμα. Τι γίνεται με τα γεύματα; Είναι σημαντικό να φτιάξουμε το δικό μας ωράριο και να τολμήσουμε ακόμα και να το αλλάξουμε από τα συνηθισμένα αρκεί να καλύπτει τις ιδιαίτερες ανάγκες της δικής μας οικογένειας.

Πριν προγραμματιστούμε, πρέπει να έχουμε υπόψη μας τους παρακάτω βασικούς κανόνες:

  1. Είναι σημαντικό να γευματίζουμε όλοι μαζί όσο πιο συχνά μπορούμε.
  2. Τα γεύματα μίας ημέρας πρέπει να είναι 5 (ή 6 αν κάποιο είναι πολύ ελαφρύ).
  3. Τα παιδιά πρέπει να έχουν ένα σταθερό ωράριο γευμάτων (στο βαθμό που αυτό είναι δυνατόν) και δεν πρέπει να μένουν πολλές ώρες νηστικά.
  4. Η καλή ημέρα ξεκινάει με ένα καλό πρωινό.
  5. Οι μικροί - και οι μεγάλοι - αθλητές πρέπει να ασκούνται τουλάχιστον 2 ώρες μετά το προηγούμενο γεύμα.
  6. Δεν είναι καλό να πέφτουμε για ύπνο με γεμάτο στομάχι

Τι πρέπει να προσέξω;

  1. Τρώει το παιδάκι μου το σνακ του ή το δίνει σε άλλα παιδάκια;
  2. Πόσο φαγητό τρώει στην τραπεζαρία του νηπιαγωγείου ή του δημοτικού;
  3. Μήπως ανταλλάσσει το δικό του υγιεινό κολατσιό με το κολατσιό που έχουν άλλα παιδάκια; Ή μήπως τρώει και τα δύο;
  4. Πολλά παιδιά δεν τρώνε τίποτα ή όχι αρκετά μέχρι τις 3 ή 4 ή 5 που θα γυρίσουν στο σπίτι, με αποτέλεσμα να τρώνε πολύ μεγάλες ποσότητες φαγητού και σνακ το απόγευμα και το βράδυ.

Διατροφή για υγιή μαλλιά

Διατροφή για υγιή μαλλιά

Πώς θα μεγαλώσει χωρίς φρούτα & λαχανικά;

Πώς θα μεγαλώσει χωρίς φρούτα & λαχανικά;

5 συνήθειες των καλών μαθητών

5 συνήθειες των καλών μαθητών
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Facebook
Twitter
Instagram