«Όσπρια; Μπλιάχ!» Μήπως αυτό μπορεί να αλλάξει;

Οι εντάσεις και οι τσακωμοί την ώρα του φαγητού θα φέρουν μεγαλύτερες αντιδράσεις. Στόχος μας είναι:

  1. τα παιδιά να δοκιμάσουν
  2. να εντάξουν στο διαιτολόγιο τους τα όσπρια.
Για αυτό το λόγο εκτός από υπομονή:
  • Δοκιμάζουμε να φτιάξουμε μία ρυζοσαλάτα με ντοματίνια, καλαμπόκι και ψιλά φασόλια. Το ρύζι είναι ο τέλειος διατροφικός συνδυασμός των οσπρίων.
  • Δε φτιάχνουμε τις σούπες με βαριά σάλτσα και πολύ λάδι. Συνήθως τα παιδιά δεν αγαπούν ένα φαγητό που τα κάνει να νιώθουν βαριά και πρησμένα.
  • Λιώνουμε τα ρεβίθια και φτιάξτε αλοιφή (hummus). Αλείφουμε με αυτό μία αραβική πίτα με αγγουράκι, ντοματούλα, τυρί και κοτόπουλο και φτιάχνουμε νόστιμο και θρεπτικό sandwich.
  • Σερβίρουμε πάντα μικρές ποσότητες. Το θέμα δεν είναι να φάνε μεγάλη ποσότητα οσπρίων αλλά να συνηθίσουν να τα τρώνε.
  • Φτιάχνουμε κριθαρότο φακής ή (φακή με παιδικά κοφτά ζυμαρικά) και ελαιόλαδο. Τα ζυμαρικά συνήθως είναι η αγαπημένη γεύση των παιδιών και θα τα βοηθήσει να δεχτούν το όσπριο.
  • Σερβίρουμε τους γίγαντες με καρότα και ντοματίνια φτιάχνοντας μία εικόνα στο πιάτο του παιδιού.
  • Σερφάρουμε στο internet. Οι ιδέες που μπορούμε να βρούμε είναι ατελείωτες.

Διατροφή για υγιή μαλλιά

Διατροφή για υγιή μαλλιά

Πώς θα μεγαλώσει χωρίς φρούτα & λαχανικά;

Πώς θα μεγαλώσει χωρίς φρούτα & λαχανικά;

5 συνήθειες των καλών μαθητών

5 συνήθειες των καλών μαθητών
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Facebook
Twitter
Instagram