5 διατροφικά tips για τον καύσωνα

Η θερμοκρασία περιβάλλοντος ανεβαίνει και ταυτόχρονα ανεβαίνει και η θερμοκρασία του σώματος μας. Στόχος μας είναι να διατηρήσουμε σε πολύ καλά επίπεδα την ενυδάτωση του οργανισμού, ώστε τα μικρά μας να είναι καλά.

1. Τα παιδιά προτιμούν να παίζουν και πολλές φορές δεν το θυσιάζουν για τίποτα το παιχνίδι. Αυτό σημαίνει πως πρέπει τους προσφέρουμε συχνά δροσερό νερό, ακόμα και όταν δεν μας το ζητάνε. Περισσότερη υπομονή χρειάζονται οι μανούλες με μωρά που αποκλειστικά θηλάζουν. Σε αυτή την περίπτωση οι θηλασμοί γίνονται συχνότεροι και το πρόγραμμα που ίσχυε μέχρι τότε, μοιάζει να έχει τιναχτεί στον αέρα.

2. Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι η καλύτερη πηγή νερού, μετά το νερό. Με περιεκτικότητα σε νερό, που μπορεί να φτάσει και το 97%, είναι η πιο δροσερή, χρωματιστή και εύγευστη λύση για τον καύσωνα.

3. Το γιαούρτι δροσίζει και προσφέρει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, απαραίτητα για την καλή υγεία του οργανισμού.

4. Τα λαχανικά και τα ζυμαρικά είναι εύπεπτα και βοηθούν τον οργανισμό να διατηρείται "δροσερός". Η σούπα λαχανικών σερβιρισμένη σε θερμοκρασία δωματίου είναι ιδανική λύση γεύματος για τα μωρά.

5. Πολύ βασικό είναι να θυμόμαστε πως η όρεξη είναι αντιστρόφως ανάλογη της ζέστης. Ακολουθούμε το αρχέγονο αίσθημα της πείνας και το σερβόμαστε.

Φυσικά, αποφεύγουμε να κυκλοφορούμε τις πολύ ζεστές ώρες της ημέρας και ρυθμίζουμε τον κλιματισμό σε θερμοκρασία γύρω στους 25 βαθμούς και όχι χαμηλότερα.

 

Τα παιδιά έχουν χαλασμένο θερμοστάτη;

Τα παιδιά έχουν χαλασμένο θερμοστάτη;

Διατροφή για υγιή μαλλιά

Διατροφή για υγιή μαλλιά

"του μαθαίνω να τρώει" σημαίνει...

"του μαθαίνω να τρώει" σημαίνει...
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Facebook
Twitter
Instagram