Τα μαθηματικά της διατροφής

Ξεκινάμε την αντίστροφη μέτρηση με

Το 5, που είναι από τους πιο βασικούς αριθμούς της διατροφής. Τρώμε 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα. Δεν ξεχνάμε να τρώμε 5 γεύματα την ημέρα και φυσικά μαθαίνουμε από νωρίς να έχουμε ποικιλία στη διατροφή μας, καταναλώνοντας τρόφιμα και από τις 5 ομάδες.

4 Ποτήρια νερό είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του παιδικού οργανισμού. Η αξία του είναι αναντικατάστατη.

3 μερίδες γαλακτοκομικών την ημέρα για γερά κόκαλα και δόντια. Αν το παιδί μας δεν επιθυμεί να πιει γάλα, πρέπει να θυμόμαστε πως το γιαούρτι και το τυρί είναι καλύτερες πηγές ασβεστίου. Τα τυριά τα βρίσκουμε σε πολύ μεγάλη ποικιλία οπότε όλο και κάποιο θα βρούμε να ικανοποιεί το μικρό μας. Το γιαούρτι, προσπαθούμε να μην είναι επιδόρπιο γιαουρτιού, αλλά απλό γάλα με μαγιά γιαούρτης, η οποία προσφέρει απαραίτητα προβιοτικά για την καλή λειτουργία του εντέρου και του οργανισμού ολόκληρου. Μια μερίδα γαλακτοκομικών αντιστοιχεί σε 1 ποτήρι γάλα (180ml) ή 150γρ.γιαούρτι ή 30γρ.τυρί.

ώρες είναι το ημερήσιο όριο μπροστά σε οθόνη. Οθόνη δεν έχει μόνο η τηλεόραση. Οθόνη είναι και του κινητού και του τάμπλετ και του υπολογιστή. Η παθητική ώρα που περνάνε τα παιδιά μπροστά στις οθόνες, συμβάλει στην αύξηση της παχυσαρκίας.

1 ώρα άσκησης καθημερινά. Η άσκηση έχει πολλαπλά οφέλη. Είναι το πιο φθηνό αγχολυτικό. Ναι, τα παιδιά βιώνουν άγχος για το σχολείο. Επίσης η άσκηση αυξάνει την κατανάλωση ενέργειας και συμβάλει στην διατήρηση σωστού σωματικού βάρους. Τέλος, η άσκηση είτε γίνεται οργανωμένα σε κάποιον αθλητικό σύλλογο, είτε στο πάρκο της γειτονιάς, με τη μορφή παιχνιδιού, βοηθάει στην κοινωνικοποίηση του παιδιού.

Μικρός παχουλός άνθρωπος σε κίνδυνο...

Μικρός παχουλός άνθρωπος σε κίνδυνο...

φρούτα ή λαχανικά;

φρούτα ή λαχανικά;

5 συνήθειες των καλών μαθητών

5 συνήθειες των καλών μαθητών
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Facebook
Twitter
Instagram