Υποθυρεοειδισμός και Διατροφή

Τα άτομα, οποιαδήποτε ηλικίας που έχουν διεγνωσμένο υποθυρεοειδισμό είναι σημαντικό να προσέχουν ώστε να:
  • έχουν επαρκή πρόσληψη ιωδίου (250μg)/ ημέρα είναι απαραίτητη για γυναίκες με υποθυρεοειδισμό. Για αυτό επιλέγουμε ψάρια θαλάσσης (και όχι λιμνών ή ποταμιών). Χρησιμοποιούμε θαλασσινό ιωδιούχο αλάτι (το κλασσικό αλάτι της Μεσογείου) και όχι ορυκτό αλάτι (όπως Ιμαλαων).
  • καταναλώνουν τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε σελήνιο (Se). Βραζιλιάνικα φιστίκια, ψάρια, θαλασσινά, αβγά, μανιτάρια, βρόμη και ηλιόσπορους.
  • αποφεύγουν τα λαχανικά της οικογένειας των σταυρανθών κραμβοειδών, όπως μπρόκολο, κουνουπίδι, λάχανο, λαχανάκια Βρυξελλών.
  • αποφεύγουν τα προϊόντα σόγιας.
  • περιορίζουν αρκετά την κατανάλωση ζάχαρης.
  • προτιμούν φυσικά τρόφιμα όσο γίνεται λιγότερο επεξεργασμένα, αν και αυτή η οδηγία μας αφορά όλους.