11 Μαρτίου 2017
Τι διαβάζουμε στις διατροφικές ετικέτες;
Για πιο ισορροπημένη διατροφή, διαβάζουμε τις ετικέτες πάνω στις συσκευασίες τροφίμων.
 

1. Διαβάζουμε τα θρεπτικά συστατικά ανά μερίδα και υπολογίζουμε πόσες μερίδες περιέχονται σε ένα κουτί. Ακόμα και ένα φαινομενικά μικρό κουτί μπορεί να περιέχει παραπάνω από 1 ή 2 μερίδες!


2. Αποφεύγουμε συσκευασμένα προϊόντα υψηλά σε λιπαρά (> 30%), και κυρίως υδρογονωμένα (trans) λιπαρά.


3. Προτιμούμε τρόφιμα που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και χαμηλά σε νάτριο (αλάτι)....


4. Τα δημητριακά ολικής άλεσης είναι πιο καλά για την υγεία μας. Προσέχουμε να μην περιέχουν μεγάλο ποσοστό σε σάκχαρα.


5. Κάνουμε έρευνα αγοράς με βάση την ετικέτα και συγκρίνουμε προϊόντα.


6. Διαβάζουμε τα συστατικά και αποφεύγουμε τα προϊόντα με πολλά χημικά πρόσθετα.

 

Γενικά, αποφεύγουμε να τρώμε ό,τι δεν μπορούμε να διαβάσουμε.

Δείτε ακόμα...
Επιστροφή στην κορυφή