Θηλασμός: Μαραθώνιος 24 ωρών

Μια μητέρα που θηλάζει παράγει καθημερινά από 600 έως και 1000ml γάλακτός, το οποίο περιέχει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την ανάπτυξη του μωρού. Για αυτό το λόγο λοιπόν, η διατροφή της θηλάζουσας μητέρας πρέπει να καλύπτει τις ανάγκες ενός μαραθωνίου που διαρκεί 24 αντί για 3-4 ώρες. Η ποιοτική διατροφή είναι αυτή που θα προστατέψει τις αποθήκες και θα διατηρήσει την καλή υγεία της μητέρας.

  • Αυξήστε την κατανάλωση νερού κατά μισό λίτρο την ημέρα, ώστε να πίνετε τουλάχιστον 1,5 με 2 λίτρα ημερησίως, εφόσον μια σημαντική ποσότητα νερού χρησιμοποιείται για την παραγωγή γάλακτος. Μην ξεχνάτε ότι νερό περιέχουν και τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, καθώς επίσης οι χυμοί, τα αφεψήματα και το γάλα.
  • Αυξήστε την ημερήσια θερμιδική σας πρόσληψη έως 500 θερμίδες, εκτός και αν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είχατε «προνοήσει», αυξάνοντας το βάρος σας περισσότερα από 12 κιλά. Ο θηλασμός βοηθάει στην απώλεια των κιλών της εγκυμοσύνης, χωρίς να χρειάζεται να ακολουθήσετε κάποιο αυστηρό πρόγραμμα απώλειας βάρους.
  • Επαρκή πρόσληψη ζωικής πρωτεΐνης για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών του οργανισμού, τόσο της μητέρας όσο και του μωρού. Καθημερινα πρεπει να υπαρχει 1 μέτρια μερίδα πουλερικών ή ψαριού ή κρέατος ή 1 αβγό.
  • Αποφύγετε την κατανάλωση αλκοόλ. Το αλκοόλ διοχετεύεται στο γάλα σε λιγότερο από 1 ώρα και αν το μωρό καταναλώνει με αυτό τον τρόπο σημαντική ποσότητα αλκοόλ, μπορεί να εμφανίσει μειωμένο ρυθμό ανάπτυξης.
  • Καταναλώστε 2 μερίδες γαλακτοκομικών ημερησίως. Σε περίπτωση εμφάνισης κολικών, συστήνεται η διακοπή κατανάλωσης γάλακτος και γιαουρτιού. Το ασβέστιο μπορεί να προσληφθεί απο κίτρινα τυριά, αμύγδαλα, ενω κάποιες φορές κρίνται απαραίτητη η λήψη συμπ,ηρώματος ασβεστίου. • Συμπληρώστε τη διατροφή σας με μια πολυβιταμίνη που περιέχει επαρκή ποσότητα ασβεστίου και σιδήρου, απαραίτητα τόσο για την καλή υγεία της μαμάς.
  • Λαμβάνετε ω-3 λιπαρά οξέα, που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη του νευρικού συστήματος του μωρού. Καταναλώστε 2-3 φορές εβδομάδα ψάρια. Αποφύγετε όμως τα κονσερβοποιημένα ψάρια, πάνω απο 3 φορές την εβδομάδα.
  • Καταναλώστε αφεψήματα με μαραθόσπορο για αύξηση της παραγωγής γάλακτος.
  • Λαμβάνετε συμπλήρωμα μαγιάς μπύρας, το οποίο βοηθάει και στην παραγωγή γάλακτος αλλά και στην τριχόπτωση μετά την εγκυμοσύνη.

Πάνω από όλα εξοπλιστείτε με υπομονή!

Μαμά δε θέλω άλλο

Μαμά δε θέλω άλλο

Κολικοί νεογνών & Θηλασμός

Κολικοί νεογνών & Θηλασμός

5 συμβουλές αποθηλασμού

5 συμβουλές αποθηλασμού
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Facebook
Twitter
Instagram