Τα φρούτα της "χαράς"

Η σεροτονίνη είναι το κλειδί της ευτυχίας. Η σεροτονίνη είναι ένας νευροδιαβιβαστής που είναι αρμόδιος για την καταπολέμηση της κατάθλιψης. Παράγεται στον οργανισμό από το αμινοξύ Τρυπτοφάνη, το οποίο παρέχεται μέσω της διατροφής.

Η τρυπτοφάνη είναι επίσης απαραίτητη για την παραγωγή μελατονίνης, η οποία είναι η ορμόνη της χαλάρωσης. Η μελατονίνη αυξάνεται στον οργανισμός μετά τη δύση του ήλιου, προετοιμάζοντας τον για τον βραδινό ύπνο.

Παραθέτουμε λοιπόν τα φρούτα που μπορούν να βοηθήσουν τα επίπεδα τη σεροτονίνης στον οργανισμό μας. Ο λόγος που επιλέξαμε μόνο τα φρούτα είναι για να δώσουμε άλλον έναν λόγο να αυξηθεί η κατανάλωσή τους. Τα φρούτα φέρνουν ευτυχία...

  • Μπανάνα
  • Ανανάς
  • Δαμάσκηνα
  • Γκρέιπφρουτ
  • Μάνγκο
  • Ακτινίδια
  • Αβοκάντο

Για καλύτερη απορρόφηση, προτείνουμε να συνδυάζονται με γιαούρτι.

Πάντα έχουμε στο μυαλό μας την εξαιρετική προσφορά της ΜΑΥΡΗΣ σοκολάτας στα επίπεδα της σεροτονίνης, αλλά δυστυχώς δεν ανήκει στα φρούτα.

Το "πιάτο μου" προσαρμόζεται στην εποχή του χρόνου

Το "πιάτο μου" προσαρμόζεται στην εποχή του χρόνου

"μαμά, γίνε γρήγορα καλά! Έχεις τόοοσα να φροντίσεις!"

"μαμά, γίνε γρήγορα καλά! Έχεις τόοοσα να φροντίσεις!"

Κάστανα τα θρεπτικά

Κάστανα τα θρεπτικά
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Facebook
Twitter
Instagram