Μαθητικό πρωινό 5 αστέρων

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Παρέχει ενέργεια σε μυαλό και σώμα για να ανταπεξέλθουν τα παιδιά μας στο απαιτητικό καθημερινό τους πρόγραμμα. Τα παιδιά που κάνουν πλήρες πρωινό αποδίδουν καλύτερα στο σχολείο και στις αθλητικές τους δραστηριότητες και μένουν σε φόρμα. Πόσα όμως παιδιά τρώνε σωστό πρωινό πριν ξεκινήσουν για το σχολείο;

Έρευνες δείχνουν ότι μόνο το 55% των παιδιών τρώνε πλήρες πρωινό ενώ ένα μικρότερο ποσοστό κάνουν ένα ελλιπές πρωινό (πχ. πίνουν μόνο γάλα). Τα παιδιά που δεν τρώνε πρωινό παρουσιάζουν προβλήματα συγκέντρωσης την ώρα του μαθήματος, αφαιρούνται εύκολα και έχουν συχνότερα ανάγκη διαλείμματος από το μάθημα. Χωρίς «καύσιμα» ο παιδικός εγκέφαλος δυσκολεύεται περισσότερο στις απαιτητικές συνθήκες του σχολείου. Επιπλέον, τα παιδιά που παραλείπουν το πρωινό, έχουν περισσότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν ανεπάρκεια θρεπτικών συστατικών, να γίνουν παχύσαρκα και να εμφανίσουν υψηλή χοληστερόλη.

Για όλους αυτούς τους λόγους το πρωινό πρέπει να είναι το πρώτο πλήρες γεύμα της ημέρας.

5 πρωινά 5 αστέρων για μικρά και μεγάλα παιδιά

  1. Γιαούρτι, δημητριακά ολικής άλεσης με ξηρούς καρπούς και φρούτα γαρνιρισμένο με σταγόνες σοκολάτας υγείας Απολαυστικό πρωινό που περιέχει τρόφιμα και από τις 5 ομάδες τροφίμων. Παίρνουμε πολλά θρεπτικά συστατικά, όχι από την ποσότητα των υλικών αλλά από την ποικιλία.
  2. Σπιτικό κέικ καρότου ή τάρτα μήλου, 1 φλυτζάνι γάλα Στα σπιτικά κέικ βάζουμε αγνά, πλούσια σε θρεπτικά συστατικά υλικά που προσφέρουν ενέργεια και νοστιμιά.
  3. Τοστ με ψωμί πολύσπορο και τυρί, 1 φρούτο Το τοστάκι πλούσιο σε υδατάνθρακες και πρωτεΐνες, γίνεται ακόμα θρεπτικότερο με ψωμί ολικής άλεσης ή πολύσπορο. Προσθέτουμε φρούτο για βιταμίνες.
  4. 1 αβγό ομελέτα με τυρί, ψωμί πολύσπορο, χυμός Το αβγό είναι τροφή πλούσια σε πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας και βιταμίνες A, D, E.
  5. 5. κουλούρι Θεσσαλονίκης γεμιστό με φέτα στην τοστιέρα και 1 φρούτο ή χυμό Το σουσάμι από το κουλούρι Θεσσαλονίκης συμπληρώνει νόστιμα και θρεπτικά το πρωινό.

«Δεν προλαβαίνω» είναι η συνηθέστερη δικαιολογία για τα παιδιά που δεν τρώνε πρωινό.

Τα παιδιά παραπονούνται ότι είναι κουρασμένα και θέλουν να επωφεληθούν και το τελευταίο λεπτό ύπνου σε βάρος του πρωινού. Πολλές φορές, άλλοτε, οι ίδιοι οι γονείς είναι που θέλουν να κοιμηθούν λίγο παραπάνω εις βάρος του οικογενειακού πρωινού γεύματος. Αν όμως κανείς προσπαθήσει να καθιερώσει το πρωινό στην οικογένεια θα διαπιστώσει ότι μετά από λίγο καιρό θα θεωρεί αδιανόητο να στερηθεί το πρωινό του για 2 βασικούς λόγους: 

  1. Είναι μία ευχάριστη οικογενειακή στιγμή που δίνει χαρά και δύναμη στην οικογένεια να αντιμετωπίσει τις υποχρεώσεις της ημέρας και
  2. Ένα καλό πρωινό μας κάνει να νιώθουμε πολύ πιο δυνατοί και γεμάτοι ενέργεια, από δέκα επιπλέον λεπτά ύπνου.

Πρωτοετής από φέτος! Και τι θα τρώει το παιδί;

Πρωτοετής από φέτος! Και τι θα τρώει το παιδί;

Όλα όσα θα ήθελες να ξέρεις για τα ω-3 λιπαρά οξέα.

Όλα όσα θα ήθελες να ξέρεις για τα ω-3 λιπαρά οξέα.

Επιλογή αθλήματος

Επιλογή αθλήματος
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Facebook
Twitter
Instagram