smoothie = φρουτόκρεμα στα "μεγαλίστικα"

Τα smoothiesδεν έχουν συνώνυμο στα ελληνικά, όμως οι περισσότεροι τα έχουν συνδέσει με τη σωστή διατροφή, την άθληση και την υγεία. Ο ορισμός τους είναι: μίγμα φρούτων ή και λαχανικών με ή χωρίς γάλα ή γιαούρτι. Toπρώτο smoothieμπαίνει πολύ νωρίς στη ζωή μας. Είναι η φρουτόκρεμα που όλοι έχουμε φάει και όλοι φτιάξαμε ή θα φτιάξουμε στα μικρά μας.

Τα χαρακτηριστικά των καλών smoothies:

  • Περιέχουν καλά λιπαρά λόγω των ξηρών καρπών και σπόρων που μπορούμε να προσθέσουμε.
  • Βοηθούν στην ενυδάτωση του οργανισμού.
  • Είναι εξαιρετική πηγή ασβεστίου αν περιέχουν γάλα ή γιαούρτι.
  • Είναι καλύτερα από οποιαδήποτε πολυβιταμίνη, αφού περιέχουν πραγματική τροφή και άρα γίνεται καλύτερη απορρόφηση.
  • Σε λίγο χρόνο και σε σχετικά μικρή ποσότητα μπορούν να καλύψουν τις ημερήσιες ανάγκες μας σε φρούτα και λαχανικά.
  • Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και κατεψυγμένα φρούτα.
  • Είναι ιδανικά και για όσους ακολουθούν διατροφή χωρίς λακτόζη ή είναι χορτοφάγοι. Τα φυτικά γάλατα (καρύδας, αμυγδάλου, ρυζιού) είναι πολύ καλή εναλλακτική και αποδίδουν στο μίγμα εξαιρετική υφή.
  • Αποτελούν ιδανική λύση για παιδιά που ασχολούνται με απαιτητικά αθλήματα και έχουν έλλειψη χρόνου.

5 συστατικά που θα απογειώσουν διατροφικά ένα smoothie

  1. Λιναρόσπορος αλλά και ταχίνι και ξηροί καρποί. Σημαντική πηγή απαραίτητων ω-3 και ω-6 λιπαρών οξέων. Βελτιώνει τη λειτουργία του εντέρου και παίζει σημαντικό ρόλο στο προεμμηνορρησιακό.
  2. Σπιρουλίνα για τα μεγαλύτερα παιδιά.
  3. Ελαιόλαδο. Υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Ε, ισχυρότατο αντιοξειδωτικό. Προσθέτουμε 1κ.γλυκού στο τέλος.
  4. Μέλι ή μελάσα. Αποδίδουν γλυκιά γεύση και ταυτόχρονα επωφελούμαστε από την αντιβακτηριακή δράση του μελιού ή την ικανότητα της μελάσας να βελτιώνει τα επίπεδα σιδήρου στο αίμα.
  5. Αβοκάντο, πλούσιο σε καλά λιπαρά οξέα και ενέργεια.

Τι πρέπει να προσέξουμε:

  • Τα smoothiesείναι υποκατάστατο γεύματος. Αυτό σημαίνει πως περιέχουν αρκετή ενέργεια (θερμίδες), οπότε προσέχουμε να μην πέσουμε στην παγίδα πως επειδή είναι καλή τροφή, μπορεί να καταναλώνεται χωρίς μέτρο. Μπορεί να είναι ιδανικό για ένα παιδί που κάνει αθλητισμό και πρωταθλητισμό αλλά μπορεί να είναι περιττό για ένα παιδί που ακολουθεί καθιστική ζωή.
  • Η ποσότητα που σερβίρουμε εξαρτάται από την ηλικία.

Μικροί αθλητές

Μικροί αθλητές

10 τροφές για την ακμή

10 τροφές για την ακμή

"Σιδερένιο" αίμα

"Σιδερένιο" αίμα
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Facebook
Twitter
Instagram