18 Δεκεμβρίου 2017
8 συμβουλές για νέες μανούλες σε φόρμα
Άυπνη νέα μανούλα; Μικρές συμβουλές για περισσότερη ενέργεια και λιγότερα κιλά.
 

Οι πρώτοι μήνες μετά τη γέννηση του μωρού μας μπορεί να είναι δύσκολοι, κυρίως λόγω έλλειψης ύπνου. Μία νέα μαμά μπορεί να κοιμάται λίγες ώρες, διακεκομμένα και με άγχος.

Το αποτέλεσμα είναι να τριγυρνάει όλη την ημέρα κατάκοπη, προσπαθώντας να φέρει σε πέρα τις αυξημένες υποχρεώσεις της απέναντι στο νέο μωράκι, τα άλλα παιδιά, αν υπάρχουν, το σύζυγο και το σπίτι.

Σε μία τέτοια περίπτωση, συνήθως, οι περισσότερες μαμάδες, παραμελούμε τον εαυτό μας, παραμερίζουμε τις ανάγκες μας, παραλείπουμε γεύματα, ξεχνάμε να φάμε ισορροπημένα και στο τέλος κάθε ημέρας το ρίχνουμε στα γλυκά... Το αποτέλεσμα είναι αδυναμία, μειωμένη ενεργητικότητα και πολλά παραπανίσια κιλά.

Όσο δύσκολο κι αν φαντάζει το να προγραμματιστούμε για να καλύψουμε και τις δικές μας ανάγκες, είναι απαραίτητο. Κάνουμε το πρώτο βήμα, ζητώντας υποστήριξη από τους ανθρώπους που αγαπάμε και προσπαθούμε να φάμε καλύτερα, να ασκηθούμε, να βγούμε λίγο έξω από το σπίτι και να κάνουμε υγιεινές επιλογές στο φαγητό μας. 

 

Δείτε ακόμα...
Επιστροφή στην κορυφή