30 Αυγούστου 2020
Προγραμματίζουμε την οικογενειακή διατροφή
Τύπωσέ το και καλή επιτυχία!
 

Οι διακοπές τελείωσαν κι εσύ σκέφτεσαι: «Πώς θα ξαναβάλω το παιδί μου σε σωστό πρόγραμμα διατροφής;»

Η αλήθεια είναι ότι τα παιδιά στις διακοπές συχνά το παρακάνουν με τα γλυκά, τα παγωτά, τα αναψυκτικά, τα πατατάκια και ό,τι άλλο είναι στην καθημερινότητα απαγορευμένο.

 

 

Τώρα που σιγά σιγά ολόκληρη η οικογένεια προσπαθεί να μπει σε πρόγραμμα, αυτό μπορεί να φέρει σθεναρές αντιδράσεις.

Ο καλύτερος τρόπος να τις παρακάμψεις είναι να καλλιεργήσεις τις έννοιες ομαδικότητα, συνεργασία, συμμετοχή στον προγραμματισμό.

Συζητήστε οικογενειακά τις αξίες μέτρο και ισορροπία στη διατροφή.

Εξήγησε στο παιδί ότι, παρόλο που στις διακοπές ξεφεύγουμε από τα τετριμμένα – γι’ αυτό, άλλωστε, λέγονται και διακοπές – είναι πολύ σημαντικό να ζούμε με ένα πρόγραμμα που μας βοηθάει να διατηρούμε μία ισορροπία στην οικογενειακή διατροφή (και όχι μόνο).

Γράψτε, ο καθένας, σε ένα χαρτάκι 2 αγαπημένες σας επιλογές για κάθε γεύμα της ημέρας (πρωινό, κολατσιό, μεσημεριανό, βραδινό).

Τώρα, φτιάξε ένα εβδομαδιαίο ημερολόγιο διατροφής και με τη σειρά προτείνετε ο καθένας μία επιλογή για κάθε γεύμα κάθε ημέρας.

Βρες τη φόρμα στις χρήσιμες λήψεις και τύπωσέ την.

Ακολουθήστε αυτή τη συνήθεια μερικές εβδομάδες και θα δεις ότι τα παιδιά πολύ γρήγορα θα μπουν σε ένα ρυθμό με τη διατροφή τους. Μπορείτε να καθιερώσετε αυτή τη συνήθεια μία ημέρα πριν την ημέρα που συνηθίζεις να πηγαίνεις στο σουπερμάρκετ, ώστε να ξέρεις τι πρέπει να ψωνίσεις.

Μην ξεχάσεις να τονίσεις πόσο σημαντικό είναι να συμμετέχουν τα παιδιά στην προετοιμασία του γεύματος και το στρώσιμο ή το μάζεμα του τραπεζιού. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτοκόλλητα επιβράβευσης και όταν το παιδί μαζέψει τον προσυμφωνημένο αριθμό αυτοκόλλητων να το επιβραβεύσεις για τη βοήθειά του. Κάντε μία βόλτα (μια που βοήθησε κι εσύ μπόρεσες να ξεκουραστείς λίγο) ή αγόρασέ του μία γόμα – έκπληξη ή το αγαπημένο του κόμιξ.

 

Δείτε ακόμα...
Επιστροφή στην κορυφή