07 Ιουνίου 2019
9 tips για να "ξε"αγχωθείς
Πώς μπορείς να διαχειριστείς το άγχος σου.
 

Το άγχος είναι αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης ζωής. Έχουν γραφτεί και θα γραφτούν άπειρα άρθρα γι’ αυτό. Πού οφείλεται, πώς να αντιμετωπιστεί, ποια είναι η κατάλληλη διατροφή και η λίστα είναι ατελείωτη. Όμως το άγχος παραμένει εκεί. Η δυσκολία να το διαχειριστείς είναι ίσως ο βασικότερος λόγος που καταλήγεις να έχεις άσχημη σχέση με την τροφή.

Η λύση στο άγχος του διαβάσματος, της καθημερινότητας, της δουλειάς, της σχέσης, των παιδιών, δεν βρίσκεται μέσα στο ψυγείο, ούτε μέσα στα ντουλάπια της κουζίνας, ούτε στο βαζάκι της μερέντας.

Όταν αισθάνεσαι πως «πνίγεσαι» πως δεν αντέχεις άλλο και ετοιμάζεσαι να ορμήσεις σε κάποιο τρόφιμο δοκίμασε να αλλάξεις παραστάσεις.

  • Κάνε κάτι για το εαυτό σου. Περιποιήσου τον με ένα μπάνιο για παράδειγμα.
  • Διάβασε ένα βιβλίο ή ξεφύλλισε ένα περιοδικό.
  • Άκουσε μουσική.
  • Ξάπλωσε, κλείσε τα μάτια και ταξίδεψε νοερά.
  • Βγες να περπατήσεις.
  • Συνάντησε ή πάρε τηλέφωνο έναν φίλο. Μίλησε σε κάποιον για τους προβληματισμούς σου.
  • Δείξε την αδυναμία σου και άσε τους άλλους να σε φροντίσουν.

Δείτε ακόμα...
Επιστροφή στην κορυφή